14 mars 2015

 HEJHEJ! Nu är jag tillbaka!!! Hur mår ni då? alltså har inte gjort så mycket speciella grejer under den senaste veckan och förlåt för att jag är så jävla bajs på att uppdatera :P Men nu gör jag det!!!
 
Igår var hellafuuuun!!! Hade finally någonting och göra!
Jag träffade Dana, Tara & Linn i stan vid 3-4 och vi typ kollade runt och jaa satt ganska länge på lejontrappan:) Eftersom att det var så great väder så vi passade på hihi:)
Senare så kom Kajsa och Ella då, vi hade planerat för att käka nånstans ute haha det slutade med att Ella och Kajsa åt sushi, Jag och Dana åt i NFC, alltså sånt wannabe och är abslut inte samma sak som KFC!!!! Det var helt OK där! 
 
Efter maten så mötte vi upp Bea Bae :* och vi åkte tillsammans vidare till Hisingen typ! Där så kollade vi på en dans tävling(JUSTMOVEIT2015) som där min friendooo Rawand var med och tävlade och flera andra från Twisted, även folk som åkte från ett annat land!
Alla var så jävla duktiga!! Helt sick!!?! GRATTIZZ till Rawand och hans partner som gick vidare!!! ni var ass grymma:)))
Anyways.. jag kom även hem ganska sent men åkte ju med Rawand och Bea så det var chill!! Men mommy var inte så chill heheh :S
Upp