Lördagen 28/3-2015

Hejheeeej!!!
ett tag sen jag uppdaterade sist, men anyways igår så var det en hella fun dag med min älskling Gatai och träffade även Lariza:) Vi var på en danslokal där vi dansade lite osånt... Vi var även med några andra till också!
Senare efter dansen så stack vi hem till Gatai en liten stund och sedan åkte vi till en "fest" som låg i kortedalla! Festen var dock inte det man hade förväntat sig låål men det var värt ett försök hahah!?!? 
Vi fick även skjuts hem och gatai sovde över hos mooi då :D<3
 
Idag, vi vaknade vid kl 9 och gick typ upp för att käka frukost som paps hade fixat:))
Senare så bestämde vi oss för att göra nångonting så yhees, det blev fruktspett och våfflor som var as yummmy :*
Var då med Gatai, Wiki & Bea. Vi åt ganska mycket också hahah!!!
Anyways senare efter att vi är klara så stack jag och gatai hem till henne och där så var vi med Hoodo också, vi satt och spela wii tills kl 19.20 ungefär!
Senare när jag kom hem så hade min päron köpt kebab... mmmmhm what a perfect day... förutom att vi fick springa efer bussen några ggr!
 
Upp